صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۱۱۳۳

علت درگیری در بازی هوادار و آلومینیوم

کاپیتان آلومینیوم می‌گوید که خوشحالی پس از بازی‌شان برای بی‌احترامی به تیم هوادار نبوده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آلومینیوم امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک از سد هوادار عبور کرد. میلاد فخرالدینی، کاپیتان آلومینیوم پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و روند پیروزی هفته گذشته را حفظ کردیم. تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

او درباره خوشحالی بازیکنان آلومینیوم پس از پایان بازی که منجر به درگیری بین دو تیم شد، بیان کرد: بازی درگیرانه‌ای بود. ما برای برد خودمان خوشحالی کردیم و فکر نمی‌کنم به هوادار بی‌احترامی کرده باشیم. دلیل آن این بود که جوان و باانگیزه‌ایم و توانستیم ببریم.

کاپیتان آلومینیوم درباره تاثیر سر و صدای روی نیمکت‌ها در روند بازی گفت: من نمی‌خواهم راجع به حواشی صحبت کنم چون می‌خواهم راجع به بازی صحبت کنم. قطعا سر و صدای نیمکت‌ها روی بازی تاثیر می‌گذارد و تمرکز را از ما می‌گیرد. امیدوارم آرام‌تر باشند.

فخرالدینی درباره روند آلومینیوم توضیح داد: خدا را شکر از اول فصل تمام تلاش ما برای موفقیت آلومینیوم است. ما تغییرات زیادی در این فصل داشتیم ولی خدا را شکر توانسته‌ایم تیم را جمع کنیم و روند خوبی پیدا کنیم./ایسنا

نظر شما