صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۵۵
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 24
کد خبر: ۲۰۱۱۷۶

بحث حضور عزت‌اللهی در پرسپولیس به کجار سید؟

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: امسال سال سختی برای قهرمان شدن است و باید انرژی مضاعفی بگذاریم.

به گزارش راهبرد معاصر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: «امسال سال سختی برای قهرمان شدن است و باید انرژی مضاعفی بگذاریم. درباره بازیکنانی که از ما جدا شدند، صحبتی ندارم. یاسین سلمانی در دو سه روزی که به تمرینات اضافه شده است، نشان داد کیفیت خوبی دارد، ولی هنوز کار زیاد دارد و باید بیشتر تمرین کند تا بتواند از آن کیفیت فنی خوبی که دارد، استفاده کند.

دنبال این هستیم که اگر بتوانیم با توجه به محدودیت‌های زیادی که باشگاه دارد سراغ بازیکن برویم. بازیکن باکیفیت گران است و محدودیت اجازه نمی‌دهد.

دنبال این هستیم که تیم را در خط حمله تقویت کنیم.» وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور گلر برزیلی در جمع سرخپوشان منتفی شده است، گفت: «فعلا منتفی است، به این دلیل که اولویت‌مان در‌صورتی‌که بخواهیم هزینه کنیم برای بازیکن دیگری است. برای پست دروازه‌بانی نگران هستیم، ولی دو دروازه‌بان جوان خوب داریم که بی‌تجربه هستند. شرایط مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن خارجی اضافه کنیم.» گل‌محمدی در واکنش به درخواست او برای جذب یک بازیکن خارجی که نامش در رسانه‌ها منتشر شده است، تاکید کرد: «درباره این بازیکن صحبت کردم و اسمش را به باشگاه دادم، ولی رقم بند جدایی‌اش زیاد بود.»

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: «چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها درباره فوتبالیست‌ها و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از کلمات زشت و زننده مثل «مفت‌خور» و «از مال بیت‌المال‌خور» استفاده کرده بود. متاسفانه اینها آدم‌هایی هستند که آدرس اشتباهی می‌دهند و توجه‌ها را به فوتبال از نگاه منفی جلب می‌کنند. فوتبالیست‌ها و ورزشکاران نان بازوی‌شان را می‌خورند، نان حلال می‌خورند. ما مفت‌خور نیستیم، مفت‌خور کسانی هستند که در آمریکا، کانادا و اروپا از منابع و ثروت مردم ایران دزدیده‌اند و آنجا زندگی می‌کنند. بروید درباره اینها بنویسید.» وی در مورد بحث مذاکره دوباره سرخپوشان با سعید عزت‌اللهی و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس گفت: «نه، این صحبت‌ها نیست.»

گل‌محمدی درباره اینکه گفته می‌شود با حضور گولسیانی قرار است خط دفاع پرسپولیس با سه نفر تشکیل شود، گفت: «چنین تصمیمی ندارم که با سه دفاع بازی کنم. گولسیانی سال گذشته از نظر فنی و شخصیتی جزء بهترین‌ها بود و به ما کمک کرد. الان چون دو بازی به میدان نرفته است دلیلی نمی‌شود او را فراموش کنیم.»/ فرهیختگان

نظر شما