صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۵۳۶

وقتی که بمب نقل و انتقالات پرسپولیس ترقه هم نشد!

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل، عملکرد قابل قبولی نداشته است.

به گزارش راهبرد معاصر، پرسپولیس پس از جدایی علی علیپور در پایان لیگ نوزدهم از این تیم شاهد حضور مستمر هیچ مهاجمی نبوده و هر مهاجمی که به این تیم پیوسته ظرف مدت کوتاهی به دلایل فنی و غیرفنی از این تیم جدا شده است. پرسپولیس در این فصل نقل و انتقالات تمام مهاجمان خود را از دست داد و تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفت که این بازیکن که پس از ۶ فصل بازی در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشته، نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

 

متوسط تنها یک گل زده برای پرسپولیس

پرسپولیس در ۳ هفته اخیر ۳ گل زده که ۲ گل برای مدافعان و یک گل برای هافبک این تیم بوده و همچنان مهاجم این تیم موفق به گلزنی نشده است. یکی از آمارهایی که در قهرمانی این تیم در فصل گذشته تاثیر به سزایی داشت فرصت طلبی این تیم بود و بین تیم‌های لیگ گل زده بیشترین اختلاف را با امیدگل داشت ولی در این فصل پرسپولیس کمتر از امیدگلش به گل رسیده است.


صفر شوت در چارچوب سهم شهاب پرسپولیس

شهاب زاهدی در هر ۳ بازی پرسپولیس در این فصل در ترکیب اصلی حضور داشته ولی همچنان موفق به گلزنی نشده است. این بازیکن صرف‌نظر از گل نزدن بسیار خنثی و کم اثر نشان داده است. زاهدی بر اساس متریکا، در ۳ بازی، ۵ شوت زده که هیچ کدام در چارچوب نبوده و همچنان ضربات این بازیکن هیچ دروازه‌بانی را مجبور به واکنش نکرده است. این بازیکن در موقعیت مناسب گلزنی خود را قرار نداده و مجموع امیدگل این بازیکن 0.4 بوده است. زاهدی هنوز دریبل موفقی نداشته است. این بازیکن در دوئل‌های نفر به نفر توفیق نداشته و با ۱۴ خطا رکورددار بیشترین ارتکاب خطا بین بازیکنان پرسپولیس است. با این آمار جذب مهاجم برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر است و پرسپولیس برای حضور موفق در ۳ جام با این خط حمله کار بسیار دشواری خواهد داشت./ فوتبال 360

نظر شما