صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۱۳
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 25
کد خبر: ۲۰۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

خودسوزی یک فرزند شهید در برابر بنیاد شهید

مسئولین بنیاد شهید قم،‌علت خودسوزی این فرزند شهید را به بیماری‌های وی از قبیل مشکلات اعصاب و روان، اختلالات خلقی، رفتاری و روانی و ویژگی های دوقطبی او نسبت داده اند.

به گزارش راهبرد معاصر، روز گذشته رسانه‌های محلی قم از وقوع یک خودسوزی در برابر بنیاد شهید قم و اعزام فرد یاد شده به بیمارستان خبر رسانی نمودند.

 

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز و در گفتگو با رسانه‌ها در این ارتباط اظهار داشتن که این فرد که روز گذشته (شنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، امروز صبح به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

 

علی محمد عینی ضمن ابراز تاسف از مرگ این فرزند شهید اظهار داشت: وی روز گذشته روبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به دلیل مشکلات جدی که داشته است، اقدام به خودسوزی کرد. اقدامات اولیه در یکی از بیمارستان های قم برای این فرد انجام شد اما چون درصد سوختگی وی بالا بود، بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران انتقال داده شد.

 

عینی با بیان اینکه این فرزند شهید ۴۷ ساله بوده است،‌ خاطرنشان کرد: اقدامات درمانی اولیه در بیمارستان قم انجام شد و با رایزنی با پزشکان وی را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران انتقال دادیم اما این تلاش ها بی نتیجه ماند.

 

وی ادامه داد: با توجه به سوابق متعدد و مکرر بستری های وی و با توجه به درصد سوختگی بالا امروز این فرد فوت کرد. البته تاکنون به دلیل مشکلات اعصاب و روان این فرزند شهید چندین بار در بیمارستان های مختلف بستری شده بود و در واقع می توان برخی از بیماری های وی را بیماری اختلالات خلقی، رفتاری و روانی با ویژگی های دوقطبی عنوان کرد.

 

عینی بدون ذکر نام و اطلاعات بیشتر از این فرزند شهید خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل مشکلاتی که این فرزند شهید داشته است،‌ از مراجع قضایی حکم محصوریت از سال ۸۲ داشته است و متاسفانه چندین مرتبه اقدام به سوزاندن منزل و محل کار خود کرده است.

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
والله اعلم