صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۶
  • چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 29 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۲۳۴

اتفاق عجیب در لیست مازاد استقلال؛ حضور بازیکن خارجی منتفی شد!

جذب بازیکنان خارجی توسط باشگاه استقلال منتفی شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در تازه ترین مکالمه ای که بین باشگاه استقلال و جواد نکونام رد و بدل شده، باشگاه به سرمربی تیم اعلام کرده است به دلیل پر شدن سقف بودجه نمی تواند بازیکن خارجی در اختیار بگیرد.

 

دو بازیکن در پست های وینگر و مهاجم مد نظر جواد نکونام بودند. عمرو ورده مصری و گوستاو ژاپنی دو بازیکن مد نظر جواد نکونام برای حضور در اردوی تیم آبی بودند اما باشگاه به سرمربی اعلام کرده به دلیل استفاده از همه ظرفیت های بودجه نمی تواند این دو بازیکن را در اختیار بگیرد. حالا باشگاه استقلال در تلاش است امید حامدی فر بازیکنی که در لیست خروجی تیم آبی قرار گرفته است، بار دیگر به اردوی تیم برگرداند. امید حامدی فر پیش از بازی با سپاهان اردوی تیم را ترک کرد تا راهی تیم دیگری شود. باشگاه استقلال فعلا رضایتنامه این بازیکن را صادر نکرده است.

 

همچنین ازاردوی تیم آبی خبر می رسد، عارف غلامی هم مورد توجه باشگاه استقلال برای بازگشت است. باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال می تواند این دو بازیکن را به اردوی تیم برگرداند یا خیر. استقلال در روزهای اخیر دو بازیکن داخلی را هم از دست داد؛ سینا سعیدی فر و آریا برزگر. سینا راهی شمس آذر شد و آریا برزگر هم پیراهن نساجی را برتن می کند./ خبرورزشی

نظر شما