صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۵۲
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۲۶۳

فرود اضطراری پرواز اصفهان - تهران

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان درباره فرود اضطراری پرواز اصفهان - تهران گفت: خلبان دقایقی پس از پرواز متوجه نقص فنی هواپیما شده و تصمیم گرفت که به فرودگاه باز گردد و خوشبختانه پرواز در سلامت کامل به زمین نشست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعاتی پیش خبری پیرامون فرود اضطراری یکی از پرواز‌های اصفهان به مقصد تهران منتشر شد؛ بر اساس اخبار منتشر شده یکی از پرواز‌های اصفهان به مقصد تهران، لحظاتی پس پرواز، ناچار به فرود اضطراری شده و به فرودگاه اصفهان بازگشت.

محمدحسین عمادی، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این اتفاق گفت:قرار بود که امروز پرواز شماره ۱۲۸۱ شرکت هواپیمایی قشم‌ایر مسیر اصفهان به تهران، از فرودگاه شهید بهشتی انجام شود و هواپیما طبق برنامه در ساعت ۱۲ ظهر امروز، فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران را ترک کرد، اما دقایقی پس از پرواز، خلبان متوجه نقص فنی در هواپیما شده و تصمیم گرفت که باز گردد و خوشبختانه هواپیما در سلامت در فرودگاه شهید بهشتی به زمین نشست.

وی با تاکید بر اینکه نقص به وجود آمده در پرواز جدی نبوده و خلبان برای پیشگیری از مشکلات احتمالی به فرودگاه بازگشته است، افزود: شرکت هواپیمایی مذکور با وجود پیگیری‌هایی که انجام داد، نتوانست پرواز جایگزین را فراهم نمایند و به همین خاطر پرواز باطل اعلام گردید.

عمادی تاکید کرد: بر همین اساس شرکت هواپیمایی قشم‌ایر موظف است تمامی هزینه دریافت شده از مسافران را برگرداند. /تسنیم

نظر شما