صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۸
  • سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
  • Tuesday 19 September 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 19
کد خبر: ۲۰۴۶۷۵

آغاز عملیات نظامی آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز عملیات نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی و بسته شدن حریم هوایی خود به روی ارمنستان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، در حالیکه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از آغاز عملیات نظامی مقابله با اقدامات تروریستی در قره‌باغ برای بازگرداندن نظم قانون اساسی خبر داد، رسانه‌های محلی از بسته شدن حریم هوایی جمهوری آذربایجان به روی ارمنستان خبر دادند.

 

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که فرماندهی حافظان صلح روسیه و رهبری مرکز نظارت مشترک ترکیه و روسیه را در جریان رویداد‌های فعلی قرار داده است.

 

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان گفته است که در عملیات نظامی خود، غیرنظامیان و زیرساخت‌ها هدف قرار نمی‌دهد و تنها اهداف نظامی را نابود می‌کند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سامانه پدافند هوایی ارمنستان در «استپاناکرت» حمله کرده است.

 

پس از آن‌که باکو از آغاز عملیات نظامی در قره باغ به بهانه احیای قانون اساسی خبر داد، خبرنگار خبرگزاری فرانسه گفت که امروز (سه‌شنبه)، صدای انفجار‌هایی در استپاناکرت در قره باغ کوهستانی شنیده شده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: