صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۳۱
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 19
کد خبر: ۲۰۴۷۸۰

بازداشت عامل آتش زدن یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری عامل آتش زدن عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه کاشان کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ ایرج کاکاوند در کاشان، از دستگیری عامل آتش زدن یکی از مدارس حوزه علمیه در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی یکی از مدارس حوزه علمیه شهر کاشان، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهم یا متهمین در دستور کار ماموران انتظامی و امنیتی این شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل اطلاعات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگرد‌های خاص امنیتی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت متهم و محل اختفاء آن را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری وی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل آتش زدن عمدی این مدرسه علمیه کاشان خبر داد و بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در مواجهه با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به صراحت به انجام آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه و نشر آن در شبکه‌های معاند اقرارکرد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند. / رکنا

نظر شما