صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۰۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 22
کد خبر: ۲۰۵۱۰۵

آخرین اخبار نتایج کشتی فرنگی امروز

آخرین اخبار از نتایج کشتی فرنگی امروز را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر از نتایج کشتی فرنگی امروز در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد، دانیال سهرابی ملی پوش ایران در دور دوم به مصاف علی ارسلان کشتی گیر ایرانی تیم صربستان رفت که در یک کشتی پر افت و خیز ۷ بر ۷ شکست خورد. ارسلان به دلیل داشتن ۳ فن دو امتیازی برنده این کشتی شد.

در صورت راه یابی ارسلان به فینال، سهرابی برای مدال برنز پیکار خواهد کرد.

سهرابی در مبارزه نخست خود پولیتایف از اوکراین را ۸ بر ۲ شکست داده بود.

اما مهدی محسن نژاد در دور دوم وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف کیم از کره جنوبی رفت و به برتری ۴ بر ۲رسید تا راهی یک چهارم نهایی شود.

محسن‌نژاد در کشتی نخست حافظ ‌اف از آمریکا را ۷ بر صفر شکست داده بود.

همچنین محمد هادی ساروی که در دور نخست 3-1 حریف اتریشی را برده بود، در کشتی دوم خود کورنیژاک کشتی گیر تنومند لهستانی را با 3 بارانداز متوالی 7 بر یک برد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

محسن‌نژاد مقتدرانه به یک‌هشتم رسید

مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی با نتیجه ۷ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.

 

ساروی هم به یک‌هشتم رسید

محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در یک‌شانزدهم وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی یک‌هشتم شد.

 

محسن‌نژاد به یک‌چهارم رسید

 مهدی محسن‌نژاد در یک‌هشتم وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل سئونگ هاک کیم از کره‌جنوبی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم شد.

دانیال سهرابی هم در یک‌هشتم وزن ۷۲ کیلوگرم مقابل علی ارسلان کشتی‌گیر ایرانی تیم صربستان و قهرمان سال گذشته در حالی که ۷ امتیاز عقب بود با نتیجه ۷ بر ۷ شکست خورد.

 

ساروی راهی یک چهارم شد

 محمدهادی ساروی در یک‌هشتم وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل جرارد کورنیزاک از لهستان با نتیجه ۷ بر ۱ پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم شد.

 

با ضربه شدن «ارسلان»، «سهرابی» هم حذف شد

دانیال سهرابی کشتی‌گیر وزن ٧٢ کیلوگرم ایران که مقابل علی ارسلان شکست خورده بود، با توجه به شکست ارسلان مقابل کشتی‌گیر مجارستانی از دور رقابتها کنار رفت.

 

«محسن‌نژاد» به نیمه نهایی رسید

مهدی محسن‌نژاد در یک‌چهارم وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

 

«ساروی» هم به نیمه‌نهایی رسید

محمدهادی ساروی در یک‌چهارم وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل فلیکس بالدائوف از نروژ با نتیجه ۴ بر یک پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

 

ساروی راهی نیمه‌نهایی شد

محمدهادی ساروی در یک‌چهارم وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل فلیکس بالدائوف از نروژ با نتیجه ۴ بر یک پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

 

محسن نژاد به قهرمان جهان باخت

ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران دیدار نیمه نهایی قهرمانی جهان را به حریف قرقیز خود واگذار کرد.

 در مرحله نیمه نهایی سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد، مهدی محسن نژاد ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم ایران به مصاف ژولامان شارشنبکوف قهرمان سال گذشته جهان و دارنده مدال نقره ۲۰۲۱ جهان از قرقیزستان رفت و در یک مبارزه سخت و نفسگیر 4-3 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

محسن نژاد با کسب مدال برنز در این وزن می تواند سهمیه المپیک را برای ایران بدست آورد.

محسن نژاد در دورهای قبل کیم از کره جنوبی (۴-۲) ، حافظ اف از آمریکا (۷-۱) و کریستوفر کرامر از آلمان (۷-۰) را برده بود.

همچنین تا دقایقی دیگر محمد هادی ساروی ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در نیمه نهایی برابر گابریل روسیلو از کوبا قرار می گیرد.

پیش از این دانیال سهرابی ملی پوش وزن ۷۲ کیلوگرم ایران از دور مسابقات کنار رفت. سهرابی پس از برد مقابل پولیتایف از اوکراین (۸-۲)، مقابل علی ارسلان کشتی گیر ایرانی تیم صربستان ۷ بر ۷ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت چرا که ارسلان در کشتی بعد مغلوب حریف مجارستانی خود شد.

 

مُهمدی نقره‌ای شد

علیرضا مُهمدی، در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مقابل رفیق حسین‌اف قهرمان جهان با نتیجه ۲ بر ۱ به شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 

ساروی هم فینالیست نشد

 محمدهادی ساروی در نیمه‌نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل گابریل روسیلو کیندلان از کوبا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

 

 

«میرزازاده» با شکست غول ترکیه‌ای به مدال طلا رسید

امین میرزازاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید.

 

دادمرز برنزی شد

پویا دادمرز در رده‌بندی وزن ۵۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل مارلان موخاشیف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۳ پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد و سهمیه المپیک هم دریافت کرد.

 

تکمیل می شود...

مطالب مرتبط
نظر شما