صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 24
کد خبر: ۲۰۵۳۶۳

وعده مدیریت استقلال برای بازگشت بازیکنان به تمرین چه بود؟

بازیکنان تیم استقلال تمرینات این تیم را بعد از بازی دوستانه با گل گهر تحریم کرده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر، تیم استقلال پنج شنبه گذشته در یک بازی دوستانه در برابر تیم گل گهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. شب این بازی بازیکنان تیم استقلال با انتشار استوری علیه مدیریت باشگاه اعلام کردند دیگر رمقی برای تمرین ندارند و تمرینات استقلال در ۴۸ ساعت گذشته برگزار نشده است. با این حال امروز خبر خوشی وارد اردوی آبی شود. بعد از کش و قوس های فراوان استقلال با شرکت رایتل برای اسپانسرینگ به توافق رسید و بدون شک در روزهای آتی با پولی که از این شرکت دریافت می‌کند، می‌تواند بحران های مالی خود را کاهش دهد.

 

با مشخص شدن اسپانسر استقلال باشگاه به بازیکنان پیام داده که به تمرین برگردند و چند روز صبر کنند تا باشگاه با دریافتی از اسپانسر جدید مطالبات آنها را پرداخت کند. بازیکنان اگر این موضوع را قبول کنند از فردا به تمرین برمی‌گردند.

 

بازیکنان استقلال تنها بازیکنانی هستند که برای فصل جدید لیگ برتر درصدی از باشگاه دریافت نداشته‌اند. از سویی آنها بابت فصل گذشته هم ۳۰ تا ۴۰ درصد طلب کار هستند.

 

در روزهای اخیر باشگاه استقلال هم چنین از بازیکنان درخواست کرده که مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند تا این باشگاه بتواند قرارداد سعید مهری و گوستاوو بلانکو را ثبت کند. ضمن اینکه جلال‌الدین ماشاریپوف جدیدترین بازیکنی است که جواد نکونام دستور جذب او را به باشگاه استقلال ارائه داده است و خانی یکی از اعضای هیئت مدیره گفته است؛ شرط جذب این بازیکن این است که بازیکنان مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند./ خبر ورزشی

نظر شما