صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۷۵۵

سرمربی تیم ساندای بانوان: حریف الهه به او گفت از تو می‌ترسم

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان، گفت: حریف پاکستانی الهه قبل از بازی به او گفت از تو می‌ترسم و مطمئناً حریف سرسختی نبود.

به گزارش راهبرد معاصر؛  راضیه طهماسبی بعد از پیروزی الهه منصوریان مقابل حریف پاکستانی در مسابقات ساندای بازی‌های آسیایی هانگژو و صعود به مرحله نیمه‌نهایی و مسجل شدن مدال برنز، اظهار داشت: بچه‌ها تا الان بازی‌های خوبی داشتند؛ شهربانو و الهه به بهترین شکل در اردوهای تیم ملی آماده شدند.

وی ادامه داد: حریف پاکستانی الهه قبل از بازی به او گفت از تو می‌ترسم و مطمئناً حریف سرسختی برای الهه نبود، اما چون این مسابقه پخش زنده بود دوست داشتیم زیبایی‌های ووشو و ساندا را به مردم ایران نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی ساندای بانوان تصریح کرد: مدال برنز بچه‌ها قطعی شده و ان‌شاءالله فردا الهه در نیمه‌نهایی با نماینده اندونزی بازی خواهد کرد و شهربانو منصوریان نیز یک فینال زودرس با حریف چینی‌ دارد. خیلی امیدواریم که هر دو به فینال صعود کنند.

طهماسبی گفت: این ۲ خواهر فعل خواستن را صرف کردند و چون مدال طلا را در کلکسیون مدال‌هایشان کم دارند، در این مدت با جان و دل‌ تمرین کردند. حریفان مرحله نیمه‌نهایی را آنالیز کردیم. حریف چینی‌ شهربانو اولین بار است که به این رقابت‌ها آمده، اما بازی او را هم ضبط کردیم تا آنالیز کنیم. امیدوارم بتوانند از پس حریفان خود بربیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی تیم خوب و یکدستی داریم و امیدوارم همین تیم بودن کمک کند تا بدرخشیم./ایرنا

نظر شما