صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۱۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۷۷۹

پیش‌بینی بیرانوند از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس

علیرضا بیرانوند در برنامه‌ای تلویزیونی صحبت‌های را مطرح کرد که نشان از تغییرات احتمالی طی ماه‌های آتی در این باشگاه بزرگ دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در خصوص حواشی که در ماه‌های اخیر گریبان‌گیر وی و سرخ‌پوشان شده بود صحبت کرد. او از ماجرای مذاکره‌اش با استقلال تا حواشی دیدار با النصر عربستان گفت. اما این دروازه‌بان در این بین صحبت‌های جالب توجهی را مطرح کرد که کمتر کسی به آنها توجه کرد.

بیرانوند در قسمتی از صحبت‌هایش گفت: مدیران سرخابی چون می دانند چون مشخص نیست تا چه زمانی در باشگاه حضور دارند کار خود را تکمیل نمی‌کنند و شرایط را برای مدیر بعدی سخت‌تر می‌کنند. اکنون شرایطی در پرسپولیس وجود دارد که من همین حس را دارم و فکر می‌کنم میز ریاست در باشگاه پرسپولیس کاملا لرزان شده است. باشگاه پول بازیکنان را نمی‌دهد و مسلما پاداش‌ها را نیز پرداخت نمی‌کند و این موضوع بدهی روی بدهی می‌آورد. هنوز بازیکنانی هستند که از دوسال پیش پول خود را نگرفته‌اند. من اکنون شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که دارد اتفاقاتی رخ می‌دهد که نفر بعدی که می‌آید کار سختی را در پرسپولیس داشته باشد.

صحبت‌های که بیرانوند شب گذشته در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس به ویژه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه مطرح کرده، احتمال این مساله را بالا می‌برد که در ماه‌های پیش‌رو باید منتظر یک جابه‌جایی بزرگ در باشگاه پرسپولیس باشیم و به احتمال زیاد درویش در ماه‌های اخیر از سمت خود کنار می‌رود و فرد جدیدی به عنوان مدیرعامل سرخ‌پوشان معرفی خواهد شد.

رضا درویش در ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۰ پس از جلسه با حضور وزرای ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری و اعضای هیئت مدیره برگزار شد، به عنوان مدیرعامل جدید این  باشگاه انتخاب شد و حالا به نظر می‌رسد بعد از نزدیک به دو سال حضور در این تیم پرطرفدار به پایان راه خود رسیده است./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما