صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۵۲
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 03
کد خبر: ۲۰۶۸۱۱

برخورد مرگبار خودرو شوتی با اتوبوس در محور سربیشه - نهبندان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ شوتی حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴ محور سربیشه_نهبندان" یک کشته و تعدادی مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علیرضا رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۵ محور "سربیشه - نهبندان - بیرجند" بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژ ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان عازم مشهد مقدس بوده برخورد و دچار حریق شده‌اند که بر اثر این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داد و مسافران قبل از حریق از اتوبوس خارج که تعدادی به صورت سرپایی مجروح شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس انحراف به چپ خودروی پژو تشخیص داده شده، تصریح کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند. / تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما