صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۴
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۶۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرقت طلای زنان به بهانه پرسیدن آدرس

دو سارق زورگیر که به بهانه پرسیدن آدرس، طلای زنان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از بانوان در محدوده حسن‌آباد فشافویه، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

 

در تحقیقات مأمورین پلیس آگاهی مشخص شد ۲ مرد جوان با یک دستگاه خودرو سواری در ابتدا سوژه‌های خود را از میان بانوان رهگذر در ساعات ابتدایی صبح شناسایی کرده و به بهانه پرسیدن آدرس به آنها نزدیک می‌شدند.سپس آنها را تعقیب کرده و در موقعیتی مناسب با تهدید چاقو طلاها را به سرقت می‌بردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و فنی سرانجام در ششم مهرماه امسال مخفیگاه سارقان را در توابع شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم به موقعیت اعزام و در یک اقدام ضربتی سارقان را در مخفیگاه‌شان دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها را که در محل بود، توقیف کردند.

 

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و دعوت مالباختگان، در بین دیگر سارقان توسط چهار مالباخته شناسایی شدند که پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تحویل مراجع قضایی گردیدند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
همینطور درسطح شیراز اتفاق افتاده