صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 04
کد خبر: ۲۰۷۰۳۵

درگیری هواداران نیوکاسل و پاری سن ژرمن

پیش از بازی نیوکسل مقابل پاری سن ژرمن، هواداران این دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و با پرتاب بطری از یکدیگر پذیرایی کردند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیوکسل و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سنت جیمز پارک برابر همدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که درگیری هواداران دو تیم در راه ورزشگاه را نشان می‌دهد. در این ویدئو پلیس قصد دارد با اسکورت هواداران پاری سن ژرمن، آنان را از میان جمعیت زیاد هواداران تیم میزبان عبور دهد.

این ویدئو هواداران دو تیم که به سمت یکدیگر بطری و وسایل دیگر پرتاب می‌کنند را نشان می‌دهد. شنیده می‌شود که هواداران نیوکسل پاریسی‌های در راه استادیوم را تمسخر می‌کردند و این آغاز درگیری هواداران بود. پس از بالا گرفتن درگیری حضور پلیس هم بیشتر شده است تا مانع آسیب رسیدن به افراد شود.

در این فیلم، افسری هم دیده می‌شود که باتوم را به تماشاگران نشان می‌دهد و سعی می‌کند اوضاع را آرام کند. این اولین بار پس از بیشتر از ۲۰ سال است که نیوکسل یک بازی در چارچوب لیگ قهرمانان را میزبانی می‌کند. شاگردان ادی هاو ماه گذشته بازی اول خود در لیگ قهرمانان را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشتند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما