صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۸
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 05
کد خبر: ۲۰۷۱۲۲

آتش‌سوزی در آستان مقدس آقا علی عباس بادرود/ مصدومیت ۷ نفر

مسئول اورژانس ۱۱۵ نطنز با بیان اینکه آتش‌سوزی در آستان مقدس آقا علی عباس بادرود موجب مصدومیت ۷ نفر شد، گفت: ۳ نفر دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسنعلی صالحیان اظهار داشت: ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب پنج‌شنبه حادثه آتش‌سوزی در یکی از اتاق زائران آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) موجب مصدومیت هفت نفر شد.

وی گفت: در این حادثه که به دلیل آتش گرفتن پیک نیک در یکی از اتاق‌های زائران آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) صورت گرفت تعداد هفت نفر از زائران که از اهالی قمصر کاشان بودند از ناحیه سر و صورت و پا دچار سوختگی شدند.

صالحیان افزود: به محض اطلاع از طریق سامانه ۱۱۵ بلافاصله نیرو‌های مستقر در درمانگاه آستان و چهار دستگاه آمبولانس ۱۱۵ در محل حاضر و نسبت به تثبیت و اعزام به بیمارستان فاطمیه بادرود آمبولانس اقدام کردند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ نطنز گفت: سه تن از مجروحان حادثه که دچار سوختگی شدید شده بودند جهت درمان تکمیلی به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و چهار مجروح دیگر در بیمارستان فاطمیه بادرود تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک پسر بچه، یک خانم و چهار مرد دچار سوختگی شده‌اند، تصریح کرد: اقدامات اولیه امدادی از سوی همکاران در اورژانس ۱۱۵ شهرستان نطنز صورت پذیرفت و مصدومان به مراکز امدادی اعزام شدند.

 نیرو‌های آتش نشانی شهرداری بادرود در محل حاضر و اقدام به خاموش کردن آتش کردند؛ از چند سال قبل همواره تذکرات لازم برای عدم استفاده از پیک‌نیک در اتاق‌های آستان به زائران داده شده بود. / تسنیم

نظر شما