صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۰۷
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 06
کد خبر: ۲۰۷۱۴۳

نماینده مجلس: بانوان ایرانی دروغ بودن شعار منادیان زن، زندگی، آزادی را به اثبات رساندند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موفقیت‌های بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی چین، دروغ بودن شعارهای منادیان زن، زندگی، آزادی را به اثبات رساند و نشان داد که بانوان در جمهوری اسلامی امکان حضور و رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف را دارند.

به گزارش راهبرد معاصر،حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به این مطلب گفت: توفیقات بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مدال‌آوری آنها در مسابقات آسیایی چین دروغ بودن شعارهای منادیان زن، زندگی، آزادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اثبات رساند.

 

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره زمینه برای حضور و فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف و پیشرفت آنها فراهم بوده و بانوان کشورمان هم توانسته‌اند بر خلاف آنچه دشمنان می‌گویند پیشرفت های گسترده ای در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بانوان ایرانی علاوه بر حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی و... توفیقات قابل توجهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در این عرصه‌ها به دست آورده‌اند.

 

نصیرایی خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی با حفظ حجاب اسلامی‌شان امروز موفق به کسب مدال در مسابقات ورزشی در سطوح مختلف شده و می‌شوند که نمونه اخیر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توان در مسابقات آسیایی چین مشاهده کرد.

 

وی افزود: بانوان ایرانی علاوه بر رشته‌های ورزشی که هم اکنون در مسابقات آسیایی در آنها صاحب مدال شدند و موفقیت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کردند، در سالهای اخیر نیز توانسته اند رشد و پیشرفت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رشته های مختلف ورزشی به همگان اثبات کنند و نشان دهند که با حفظ پوشش اسلامی نیز می‌توان در میادین مختلف ورزشی حاضر شد و موفقیت به دست آورد./ فارس

نظر شما