صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۱۵
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۲۰۸۰۱۱

آنچلوتی مدرک دکترای افتخاری گرفت

دانشگاه پارما به سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مدرک دکترای افتحاری اعطا کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارلو آنچلوتی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود و در هر کشوری که مربیگری کرده، جام‌های قهرمانی را برای تیم‌هایش به ارمغان آورده است، امروز (چهارشنبه) مدرک دکترای افتخاری‌اش در رشته علوم و فنون فعالیت‌های حرکتی پیشگیرانه و سازگار را از دانشگاه پارما دریافت کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از دریافت دکترای افتخاری گفت: من این مدرک را در حالی می‌گیرم که برخی می‌گویند که من فقط در چند امتحان شرکت کرده‌ام. من در واقع بسیاری از آنها را انجام داده‌ام و هنوز هم آنها را هر سه روز یک بار (اشاره به بازی‌های تیمش که هر سه روز یک بار برگزار می‌شوند) انجام می‌دهم. در امتحاناتی (اشاره به بازی‌ها) که در آنها قضاوت می‌شوم وقتی من را با لقب دکتر صدا می‌زنند، خوشم می‌آید و (باخنده) به بازیکنانم خواهم گفت که من را دکتر صدا کنند.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که کاندیدای قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا کدام تیم‌ها هستند، اظهار داشت: رئال مادرد، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ.

آنچلوتی همچنین درباره احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال برزیل در سال آینده خاطرنشان کرد: این موضوع خوشایندی نیست که بخواهیم در موردش حرف بزنیم، بهتر است درباره چیزهای دیگر صحبت کنیم.

کارلتو در پایان درباره مربیگری در رئال مادرید گفت: رئال مادرید تیمی است که بیش از همه مرا سرگرم می‌کند و در عین حال باعث سختی کشیدنم می‌شود./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما