صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۴۳
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 12
کد خبر: ۲۰۸۱۰۹

زورگیران محله چیتگر دستگیر شدند

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شانزدهم مهر ماه عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حال گشت زنی در محدوده خیابان " چیتگر جنوبی" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دوسرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و کیف وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و از متهمان کشف ۲ قبضه سلاح سرد شد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران به انتقال متهمان به مقر پلیس اشاره کرد و ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما