صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۵۸
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 14
کد خبر: ۲۰۸۳۹۵

حملات راکتی گسترده القسام به فرودگاه بن‌گوریون و شهرک‌های اطراف نوار غزه

نیرو‌های مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز شهر‌های تل‌آویو، اسدود، عسقلان و شهرک‌های اسرائیلی واقع در اطراف نوار غزه را با راکت هدف قرار دادند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیرو‌های مقاومت فلسطین در هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی، بعد از ظهر امروز شنبه شهر‌ها و شهرک‌های صهیونیستی را هدف حملات گسترده راکتی قرار دادند.

خبرگزای شهاب گزارش داد، گردان‌های القسام -شاخه نظامی جنبش حماس- لحظاتی پیش، شهر‌های تل‌آویو، اسدود، عسقلان و شهرک‌های اسرائیلی واقع در اطراف نوار غزه را با راکت هدف قرار دادند.

در این حملات، فرودگاه بن گوریون نیز هدف قرار گرفته است. نیرو‌های مقاومت همچنین شماری از نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی «مردخای» هدف حملات خود قرار دادند.

این در حالی است که سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد با تایید شهادت ۷۰۰ کودک در نوار غزه، هشدار داد: «دیگر جای امنی برای کودکان در غزه وجود ندارد؛ آب و غذا و دارویی هم نیست.»

سخنگوی صندوق کودکان ملل متحد «یونیسف» اعلام کرد که از زمان شروع بمباران اسرائیل، بیش از ۷۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

وزارت بهداشت نوار غزه، ظهر امروز (شنبه، ۱۴ اکتبر) آمار جدید شهدای فلسطینی را طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛ تا به امروز که هشتمین روز از نبرد طوان الاقصی است، ۲۲۱۵ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۷۱۴ تن دیگر از آغاز تجاوزات به نوار غزه مجروح شده‌اند. / فارس

نظر شما