صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 31
کد خبر: ۲۰۸۶۱
مدیرعامل باشگاه تراکتور

نقل و انتقالات حرفه ای تراکتورسازی عامل غلبه بر پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: اگر بخت یار ما باشد یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود.

به گزارش راهبرد معاصر ،غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور  درباره پیروزی برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان خوبی در اختیار گرفتیم انتظار چنین نتیجه‌ای را برابر پرسپولیس داشتیم. مظاهری توپ های خوبی را مهار کرد، میمبلا بازیسازی، شجاعی کرنر را زد و در نهایت حاج صفی توپ ارسال شده را گل کرد و گل زده حاصل کار تیمی بود.

 

صادقیان درباره اینکه تراکتور امسال قهرمان می‌شود، گفت: ما سعی و تلاش خود را می‌کنیم و امیدوارم اوضاع بروفق مراد ما باشد. اگر بخت یار ما باشد یکی از گزینه‌های قهرمانی در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود.

 

مبلغ پاداش باید در هیئت مدیره به تصویب برسد
مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره پاداش ۱۰ میلیونی که قرار است به اعضای این تیم داده شود خاطر نشان کرد: طبق برنامه قرار است پاداشی به اعضای تیم بدهیم که باید میزان این پاداش در هیئت مدیره روز چهارشنبه به تصویب برسد. همچنین تقریبا ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان را تسویه حساب کردیم و در زمان مشخص مابقی مبالغ قرارداد را می‌دهیم.

 

صادقیان درباره اینکه بلیت فروشی الکترونیکی در ورزشگاه یادگار امام مشکلی نداشت، بیان کرد: ما بهترین بلیت فروشی الکترونیکی را انجام دادیم و بالغ بر ۵۵ بلیت را به صورت الکترونیکی به فروش رساندیم و برحسب نیاز حدود ۷ هزار کارت بلیت الکترونیکی هم به تماشاگرانی که دسترسی به اینترنت نداشتند و از شهرستان‌ها آمده بودند در ورزشگاه یادگار امام فروختیم.

 

خرید ۵۰ هزار بلیت الکترونیکی نشان از شعور تماشاگران ما دارد
مدیرعامل تراکتور درباره استقبال باشکوه هواداران تراکتور در این بازی گفت: بله هواداران ما عالی و بافرهنگ هستند و هواداران برنده اصلی این بازی هستند و حضورشان مایه افتخار ماست. همچنین خرید ۵۰ هزار بلیت نشان از شعور و درک بالای هواداران ما دارد.

 

او درباره اینکه اگر اتفاقات فصل گذشته رخ نمی‌داد تراکتور یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر بود، اظهار کرد: بله اتفاقات رخ داده در فصل گذشته باعث شد که تجربه مان زیاد شود و به انضباط بازیکنان بیش از مسائل فنی اهمیت بدهیم و رعایت مسائل انضباطی اولویت اصلی ماست.

 

نتیجه نقل و انتقالات در بازی روز گذشته با پرسپولیس دیدیم
صادقیان درباره عملکرد نقل و انتقالات تراکتور بیان کرد: ما از عملکردمان در نقل و انتقالات راضی هستیم و نتیجه این نقل و انتقالات در بازی روز گذشته با پرسپولیس دیدیم. میمبلا و فورچونه از نظر کارشناسان فنی در لیگ برتر حرفی برای گفتن دارند و در بازی‌های بعدی با مابقی بازیکنان هماهنگ‌تر می‌شوند. همه بازیکنان با تعصب بازی کردند و هواداران ما لایق این پیروزی بودند.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تعطیلی لیگ برتر تاثیری بر روند رو به رشد این تیم نمی‌گذارد، تصریح کرد:همه تیم‌ها در یک سطح هستند و بازی‌ها به علت اردوی تیم ملی تعطیل شد و همکاری با تیم ملی اولویت باشگاه است. طبق برنامه تمرینات تیم تا روز سه شنبه تعطیل است و از روز چهارشنبه تمرینات خود را برای ادامه بازی‌ها شروع می‌کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: