صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۲۵
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 19
کد خبر: ۲۰۹۳۵۸

رضایی: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه نشست معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در مورد حوادث منطقه و جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی به بیان مطالبی پرداخت.

 

رضایی با اشاره به حوادث دردناک غزه و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند، چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

 

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند و جنایات بزرگی در حال انجام دادن است. چون این مسئله ممکن است طول بکشد در استان‌ها مردم را توجیه کنید و آن‌ها که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم، آگاه باشند که مسئله رژیم صهیونیستی، تنها مسأله فلسطینی‌ها نیست.

 

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: ملت ما از دست اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آن‌ها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آن‌ها با کمک ترامپ دفن کردند و هر جا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد، رژیم صهیونیستی نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران خیلی بزرگ است، مردم ما این جنایات را می‌دانند.

 

رضایی با اشاره به این سؤال که «آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟» گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم./ فارس

مطالب مرتبط
نظر شما