صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 06
کد خبر: ۲۰۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

توزیع سبد کالا با انواع اشتباهات!

امروز شریعتمداری در مصاحبه ای درباره اشتباهات توزیع سبد کالا گفت: با توجه به تعداد زیاد مشمولان بسته حمایتی دولت ممکن است در اجرای طرح توزیع اشتباهاتی به وجود بیاید.

به گزارش راهبرد معاصر؛محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، در توضیح طرح بسته حمایتی دولت و گلایه مردم درباره اینکه خانواده‌هایی که دارای دو کارمند هستند بسته بیشتری به آنها تعلق گرفته است، گفت: طبیعی است که در اجرای طرحی که نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داد؛ ممکن است اشتباهاتی از سوی دستگاه‌های متعددی که مجری این طرح هستند، به وجود بیاید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به هر حال در اجرای طرح توزیع سبد کالا همپوشانی‌هایی بین دستگاه‌های مختلف وجود داشته است که شاهد این ناهماهنگی‌ها در اجرا بودیم.

شریعتمداری با بیان اینکه باز هم طرح توضیح بسته حمایتی دولت را خواهیم داشت افزود: ان‌شالله هر اشتباهی که انجام شده در دور بعدی توزیع سبد کالا جبران خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
باسلام.من در تعاونی محلم سال ۹۳ثبت نام کردم.که میشه حدود ۵سال ولی هنوز هیچ پولی واریز نشده.تازگیا شماره ملی خود را استعلام کردم ولی جواب میدهد این شماره ملی در سامانه ثبت نشده.اخه چطور ممکنه من با شماره ملی که تنها ملاک ثبت نام است ثبت نام کرده ام.لطفا راهنمایی کنید.
مجید محمدی
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
من نظرم اینه که بعنوان یه کارگر تو این کشور که ادعای عدالت داره بد ترین و بزرگترین بی عدالتیهارو به راحتی انجام میدن و فقط دروغ و دروغ و دروغ کار گر یعنی بد بخت یعنی بیچاره همیشه این بوده وهمین خاهد بود بسته نخاستیم بدین به کارمندا که فقیرترن
ebrahim
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با سلام این جانب تحت پوشش تامین اجتماعی هستم ودر آرایشگاهی مشغول کار هستم سریع قبل بهم سبد کالا تعلق نگرفت ودرامدم هم کم هست آیا این سریع هم تعلق نمیگیرد
ناشناس
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
با سلام کارمندان قراردادی که بیمه تامین اجتماعی دارند هنوز بسته حمایتی را دریافت نکردن اصلا بسته حمایتی در کار هست یا نه