صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۵۶
  • چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 29 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 25
کد خبر: ۲۱۰۲۷۷

ضرغامی: باید افراد کشورهای دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ضرورت گردشگری علی‌رغم مشکلات این است که باید افراد کشورهای دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود.

به گزارش راهبرد معاصر، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز صبح جلسه کمیسیون سیاسی امنیتی دولت به ریاست وزیر کشور تشکیل شد، گفت: وزارت خارجه و دستگاه های اطلاعاتی همراهی خوبی با ما دارند و بخش مهمی از کشورهایی که خواستار لغو روادید بودند رای آوردند.

 

وی افزود: درباره برخی کشورها تصمیم‌گیری به جلسه بعدی موکول شد و وقتی جلسه تشکیل شد و جمع بندی شد، اسامی کشورها اعلام می‌شود.

 

ضرغامی خاطرنشان کرد: ضرورت گردشگری علی‌رغم مشکلات این است که باید افراد کشورهای دیگر به ایران بیایند تا تبلیغات ایران‌هراسی خنثی شود. امروز کشور منسجم و همراه است و توجیه لازم در این زمینه صورت گرفته است تا مردم دنیا بیایند و بروند.

 

وزیر میراث فرهنگی درباره لغو متقابل روادید گفت: این کار در حوزه وزارت خارجه است اما‌ آنچه ما دنبالش هستیم لغو روادید از سمت ماست تا مردم همه کشورها به ایران بیایند./ فارس

نظر شما