صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 02
کد خبر: ۲۱۰۳۶

مقابله هوشمند با سونامی انحطاط اجباری

مطابق سنت الهی، حیا و عفت در فطرت زنان عالم قرار دارد و همه ادیان الهی در طول تاریخ نسبت به آن توجه ویژه داشته اند. با شورش پادشاهان و سلطه گران بر مسیحیت، و وجود آسیب پذیریهای درونی و انحراف در سردمداران و پیروان این دین آسمانی، رنسانس و سپس حاکمیت لیبرالیسم و اباحه گری در غرب، رقم می خورد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مطابق سنت الهی، حیا و عفت در فطرت زنان عالم قرار دارد و همه ادیان الهی در طول تاریخ نسبت به آن توجه ویژه داشته اند. با شورش پادشاهان و سلطه گران بر مسیحیت، و وجود آسیب پذیریهای درونی و انحراف در سردمداران و پیروان این دین آسمانی، رنسانس و سپس حاکمیت لیبرالیسم و اباحه گری در غرب، رقم می خورد.

 

 در مکتب لیبرالیسم، به سردمداری و محوریت انسان(ثروتمند) به نام آزادی، ولنگاری ترویج شد و در چارچوب اصل لذت جویی و التذاذ نامحدود و بی حد و حصر و نامشروع، ظالمانه و با قساوت تمام، زنان به قتلگاه بی حیایی و بی عفتی کشانده شدند. در این رویکرد، بی رحمانه با سوء استفاده و ابتذال هر چه تمام تر، از ویژگیهای فطری و روانشناسی زنان همچون زیبایی طلبی، بستر انحطاط بشریت را رقم زدند.

 

در این مسابقه انحطاط، فرایند سه گانه و یکطرفه و عمدتا بی بازگشت، حیازدایی، تن نمایی و در نهایت تن فروشی در جوامع مختلف را به صورت تدریجی و گام به گام ترویج، فرهنگ‌سازی‌ و محقق نمودند. رسانه های ماهواره ای و سپس فضای مجازی در این رویکرد نقش بی بدیلی را ایفا نموده و خواهند نمود و دردآور آنکه این فرایند با اتکا بر فریب و اغواگری تمام و با پیشقراولی شیاطین به پیش میرود.

 

 این فرایند در دوران پس از انقلاب به ویژه پس از پایان دفاع مقدس، همزمان با فراگیری توسعه اقتصادی غربی، با به رسمیت شناخته شدن مانتو به جای چادر، بدحجابی روسریها، کوتاه و جذب شدن مانتوها، شلوارهای ساپورت و اکنون بازشدن دکمه های مانتوها و پاره شدن بالای زانو در شلوارها و کم کم مدشدن پیراهن و شلوار و گاهی دامن و بعضا بدون جوراب همچنان بدون حد یقفی به پیش میرود.

 

 زنان که به نام آزادی، آنها را از چارچوب مرزهای دین و حجاب دینی دور مینمایند و با ترویج اباحه گری، به مرور با ایجاد جاذبه های متعدد در رقابت شیطانی با همنوعان خود، و قراردادن آنان در مسیر بی بازگشت ابتذال و به بهانه مدگرایی، امیال سیری ناپذیر انسان شیطان صفت، با فرهنگ سازی انحرافی، به صورت ناخواسته و اجباری زنان را به مسلخ بی حیایی، بی عفتی و عریانی کشانیده میشوند.

 

 البته این فرایند شوم به نام آزادی، در بسیاری از مواقع بهانه ای برای سوء استفاده های سیاسی در جوامع مختلف و از جمله کشور عزیزمان در مقاطع انتخابات توسط شیادان سیاسی به منظور‌انحراف اذهان از مطالبات حقیقی مردم از جمله مبارزه با فساد و کارآمدی در جهت تامین معیشت مردم و جلب آرای کثیف نیز میگردد که مقابله هوشمندانه با پرهیز از توقف در دوگانه برساخته حجاب و بی حجابی را طلب مینماید‌.

 زنان بی عفت و مردان بی غیرت دو سوی پازل توطئه میباشد که در تقویت یکدیگر بعد حیوانی انسان با محوریت نظام شهوت و خشونت را تقویت و بعد انسانی با محوریت نظام عقل را به غارت میبرند و بدا به حال زنان و مردانی که به تحریک شیطان، انسانیت خود را به فراموشی بسپارند و از فرصت کمال یابی دنیا غافل شوند و با تعیین جایگاه ابدی خود در عالم پس از مرگ، خود را محشور دائمی حیوانات و درندگان نمایند.

 

 بزرگترین راهبرد مقابله با این سونامی انحطاط، معرفت افزایی و‌ توسعه آگاهی در جوامع متناسب با چارچوبهای تاکید ادیان به ویژه دین مبین اسلام، ترغیب به تشکیل خانواده، دفاع از کیان خانواده و صیانت بخشی حداکثری از آن با تاکید بر بهره گیری فراگیر از امکان عظیم خانواده، جامعه مومنین با اشاعه امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه مدرسه، نفش مساجد به ویژه در ایام محرم و رسانه های مختلف با برنامه های متنوع با رویکرد اقناعی می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: