صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۴۴
  • پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲
  • Thursday 26 October 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 26
کد خبر: ۲۱۰۴۵۲

پهپاد صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی سرنگون شد

همزمان با شلیک منور توسط رژیم موقت صهیونیستی به آسمان جنوب لبنان، منابع محلی بامداد پنجشنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه «المیادین» بامداد پنجشنبه گزارش داد که رژیم موقت صهیونیستی به آسمان شهرک «العدیسه» واقع در جنوب لبنان منور شلیک کرده و در حال تیراندازی به آن منطقه است.

 

برخی منابع غیررسمی نیز با اعلام خبر شنیده‌شدن صدای انفجار در منطقه «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی، از سرنگونی یک فروند هواگرد کوچک خبر دادند.

 

دقایقی بعد خبرنگار المیادین به نقل از منابع صهیونیست گزارش داد که دلیل انفجار در منطقه «معالوت ترشیحا» واقع در شمال فلسطین اشغالی، ساقط‌شدن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم تل‌آویو است.

 

ساعتی پیش از این نیز ارتش رژیم موقت صهیونیستی ادعا کرد که یک فروند موشک زمین‌‌به‌هوا که از خاک لبنان شلیک شده بود را رهگیری کرده است.

 

صهیونیست‌ها مدعی هستند که این موشک به سمت یک هواگرد جنگی این رژیم بر فراز دریاچه طبریا، در ۴۰ کیلومتری مرز لبنان شلیک شده بود.

 

محور مقاومت، هفتم اکتبر و در اولین ساعات نبرد «طوفان الاقصی» اتحادش را نشان داده و مقاومت اسلامی در جنوب لبنان چندین عملیات را با هدف قراردادن پایگاه‌های صهیونیستی انجام داد که منجر به کشته و زخمی شدن چندین نظامی اشغالگر و آسیب به خودروهای نظامی آنان شد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: