صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۱۷
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 26
کد خبر: ۲۱۰۴۹۵

محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمالی کشور 4 آبان 1402

پلیس راه کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز سوم تا ششم آبان در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، پلیس راه کشور با صدور اطلاعی‌ای از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳ آبان تا روز شنبه ۶ آبان سال جاری در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

 

بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ الی ساعت ۶ روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

 

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای جمعه تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

 

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است و همچنین در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است.

 

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور است و در سایت www.۱۴۱.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است./ مهر

نظر شما