صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۰۵
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 28
کد خبر: ۲۱۰۷۱۶

مدیرعامل آلومینیوم:داور تحت تاثیر استقلالی‌ها بود

مدیرعامل آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه داور دیدار این تیم برابر استقلال تحت تاثیر هواداران این تیم و جو بازی بود، گفت: مربی ما را متهم می‌کنند که پرسپولیسی است و حالا من را هم متهم می‌کنند اما ما فقط برای شادی مردم اراک تلاش می‌کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم آلومینیوم اراک در هفته هشتم رقابت‌ها لیگ‌برتر برابر استقلال تهران به میدان رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. این بازی حواشی زیادی داشت که باعث شد هر دو باشگاه نسبت به این حواشی واکنش نشان دهند.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص این دیدار جنجالی اظهار داشت: بازی خوبی برابر استقلال ارائه دادیم. ما تیمی نیستیم که دفاعی بازی کنم و در بازی با استقلال نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های گل زیادی را ایجاد کردیم.

وی درباره عملکرد داور این دیدار اظهار داشت: برای جامعه داوری احترام زیادی قائل هستیم. داور بازی تحت‌تاثیر استقلالی‌ها و هواداران آنها قرار گرفت و تصمیماتی گرفت که همگی به ضرر ما بود. همه بازی را دیدند و می‌توانند قضاوت کنند. تیم ما در این بازی از جانب داوری صدمه دید اما باشگاه استقلال دست پیش را گرفت و بعد از بازی با ما از داور دیدار شکایت کرد! فیلم بازی و تصمیمات داور مشخص و موجود است. باشگاه استقلال به‌دنبال چیست؟! در بازی که از داوری سود برده و برنده هم شده است، از داور شکایت‌ می‌کند؟

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره حواشی پایان بازی و تبریک برد استقلال به علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه نیز عنوان کرد: ما بعد از بازی اعتراض خود را به ناظر داوری که مسئول بررسی عملکرد داور بود اعلام کردیم. تبریک برد استقلال به مدیرعامل این تیم یک رفتار حرفه‌ای است که در کل دنیا مرسوم است و اگر ما دنبال حرفه‌ای‌گری هستیم این رفتارها باید عادی باشد. من نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید؟ سرمربی ما را متهم می‌کنند به اینکه پرسپولیسی است!

وی ادامه داد: به من بعد بازی دیشب می‌گویند چرا تبریک گفتی! ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم مخصوصا پرسپولیس و استقلال که تیم‌های بزرگی هستند اما تمامی ما از بازیکنان تا کادرفنی و مدیریت باشگاه روی آلومینیوم غیرت داریم و برای موفقیت این تیم و شادی مردم اراک تلاش می‌کنیم.

 رجائیان در خصوص روند آلومینیوم اراک در این فصل با هدایت مجتبی حسینی گفت: ما در مقطعی ۲ پیروزی کسب کردیم و تیم روی دور افتاده بود اما تعطیلی لیگ واقعا به تیم ما ضربه‌ بزرگی زد. به هر حال برگزاری رقابت‌ها یک قاعده و قانونی دارد که باید طبق آن پیش رفت اما این تعطیلی‌ها لیگ را فرسایشی می‌کند. از طرفی با حضور حسینی تیم ما جان دوباره‌ای گرفته است. میانگین تیم ما از بالای ۳۰ سال حالا به زیر ۲۵ رسیده و یک تیم جوان را در اختیار داریم. در بازی مهمی مثل استقلال، حسینی از سنگربانی استفاده کرد که ۱۸ سال سن داشت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. اکنون در حال سرمایه‌گذاری هستیم. از طرفی نیز تیم نتایج خوبی گرفته و قطعا از سرمربی خود حمایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک همچنین درباره رعایت نکردن قانون سقف قرارداد توسط برخی از باشگاه‌ها نیز اظهار داشت: فدراسیون و سازمان لیگ قوانینی را وضع کردند که همه موظف هستند آن را رعایت کنند. اگر تیمی تخطی کرده است، قطعا طبق همین قانون باید با آن برخورد شود نه اینکه باشگاهی بیاید از تیمی شکایت کند و مستندات ارائه دهد تا پیگیری شود. این قانونی است که خودشان وضع کردند و باید رعایت کنند. باشگاه استقلال نیز قراردادهایی ثبت کرده که شائبه برانگیز است که باید پیگیری شود و خود ما نیز در این خصوص مدعی هستیم و آن را پیگیری خواهیم کرد. همه باید برابر قانون برابر باشند. بسیاری از تیم‌ها همانند ما این قانون را رعایت کردند اما برخی باشگاه‌ها نه و طبق قانون باید با آنها برخورد شود./ایرنا

نظر شما