صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 31
کد خبر: ۲۱۱۲۷۵

آتش‌بس فوری در غزه محور رایزنی ایران و قطر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع حائز اهمیت و در دستور کار فوری برای دو کشور ایران و قطر ایجاد یک توقف و آتش بس و گذاشتن نقطه پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر کنعانی که به همراه وزیر امور خارجه صبح امروز سه شنبه عازم قطر شده است در جمع خبرنگاران گفت: سفر به قطر در ادامه گفتگو‌ها و رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مساله فلسطین و شرایط بغرنج و اسفناک غزه و ایجاد نقطه پایانی بر حملات و جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در سفر قبلی امیرعبداللهیان به قطر در این ارتباط گفتگو‌های خوبی با دوحه انجام شد و در تماس تلفنی رئیس جمهور با امیر قطر در چند روز گذشته این مشورت‌ها ادامه پیدا کرد و در استمرار همین گفتگو‌ها امروز سفر امیر عبداللهیان به دوحه انجام شد.

کنعانی تصریح کرد: در دو دور گفتگوی جداگانه با امیر قطر و با نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور، آخرین تحولات فلسطین مورد تبادل نظر قرار گرفت. موضوع حائز اهمیت و در دستور کار فوری برای دو کشور ایران و قطر ایجاد یک توقف و آتش بس و گذاشتن نقطه پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است. / ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما