صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۲۰
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 02
کد خبر: ۲۱۱۳۱

آغاز طرح ویژه برخورد پلیس با مانتو‌های نامتعارف

سردار ذوالقدری از پلمب یک فروشگاه عرضه مانتو در میدان ونک به دلیل ارائه مانتوهای مغایر با پوشش ایرانی اسلامی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ معضلی با نام مانتوهایی از جنس شیشه و حریر که بر جان پوشش بانوی ایرانی و فرهنگ اصیل این کشور افتاده است؛ تولیداتی که پوشش ایرانی اسلامی خارج شده و به سمت الگوهای غربی سوق پیدا کرده و توانسته بر تن بانوی ایرانی نمایان شود.


موضوعی که انتقاد بسیاری از اهالی فرهنگ ایرانی و اسلامی را در پی داشته و علاوه بر حوزه فرهنگ، اهالی حوزه تولیدات ملی و پوشاک ایرانی را هم به این موضوع حساس کرده است. سردار علی ذوالقدری در باره پلمب فروشگاه مانتو در شمال تهران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ با دستور مقام قضایی، یک فروشگاه عرضه مانتو را در حوالی میدان ونک پلمب کردند.

 

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از احضار مدیر این فروشگاه، بررسی‌های خود را انجام دادند. دو طراح این مانتوها نیز در ادامه تحقیقات به پلیس امنیت احضار شدند که در توضیحات خود درباره این مانتو ها اظهار کردند طراحی مانتوها را بدون قصد و غرضی انجام داده‌اند.

 

بر اساس گزارش های منتشر شده، تولید و عرضه مانتوهای جلوباز (بدون دکمه، بدون غزن و بدون زیپ)، مانتوهای شیشه‌ای، مانتوهای حریر و توری ممنوع است و اتحادیه تولید کنندگان پوشاک با هرگونه تخلف در این بخش، برخورد خواهد کرد.

نظر شما