صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 04
کد خبر: ۲۱۱۷۵۹

ممانعت آمریکا از سفر فرماندهان نظامی به تل‌آویو

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که پنتاگون از سفر مقامات عالی رتبه نظامی به اراض اشغالی جلوگیری کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه های صهیونیست فاش کردند که پنتاگون از سفر مقامات عالی رتبه نظامی به اراضی اشغالی، جلوگیری کرده است و همچنین اعضای کنگره را تشویق خواهد کرد که از سفر از رژیم صهیونیستی خودداری کنند.

 

بنابر گزارش المیادین، بر اساس یادداشتی که در رسانه های آمریکایی منتشر شد، پنتاگون اذعان کرد که این تصمیم در پس زمینه درگیری فعلی در غزه اتخاذ شده است.

 

به گزارش وب سایت یدیعوت آحارونوت این لایحه که از سه شنبه آینده اجرایی می شود، نشان داد که این محدودیت‌ها در مورد جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا اعضای دولت او و رئیس ستاد مشترک ارتش و معاون او اعمال نمی شود.

 

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته برای سومین بار از زمان آغاز تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیست و هشتمین روز این جنگ وارد تل آویو شد و با مقامات صهیونیست دیدار و درباره تحولات جاری رایزنی کرد.

 

این هشدارها در بحبوحه ترس در آمریکا درباره‌ نفوذ گسترده در عملیات زمینی در غزه است، زیرا چند روز پیش به نقل از یک مقام آمریکایی گفته شد که آمریکا به صهیونیست‌ها اطلاع داده است که هنوز متقاعد نشده است که آنها برنامه خوبی برای کاری که می‌خواهند در غزه انجام دهند، دارند.

 

به گفته رسانه‌های صهیونیست، آمریکایی‌ها می‌ترسند «به یک نبرد منطقه‌ای کشیده شوند که آن‌ها نمی‌خواهند و به همین دلیل می‌خواهند به اینجا بیایند و به اسرائیل بگویند، مراقب باش، در مسیر درستی نیستید.»/ باشگاه خبرنگاران

نظر شما