صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۱۹۸۵

دهقان: به دنبال درآمدهای پایدار در بنیاد مستضعفان هستیم

رییس جدید بنیاد مستضعفان با بیان اینکه زمان و منبعی برای هدر کردن نداریم، گفت: بنیاد باید بستری برای ظهور و بروز ایده های جدیدی باشد تا بنیاد را به سطوح بالاتر ارتقا دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین دهقان در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه تمام توان و سرمایه و حیثیت در اختیارم را در خدمت پیاده سازی متن حکم حضرت آقا خواهم گذاشت بر استفاده از نیروهای جوان در بنیاد مستضعفان تاکید و اظهار کرد: زمان برای تلف کردن و منبعی برای هدر کردن نداریم.بنیاد از قدرت نرم فوق‌العاده برخوردار بوده که مورد توجه و اهتمام همگام است.

 

وی تاکید کرد: بنیاد باید مطلوب همه مستضعفان باشد، این هم یک ارزش الهی، هم انسانی و هم رسالت سازمانی است.

 

رییس بنیاد مستضعفان بنیاد با بیان اینکه بنیاد مستضعفان یک خیریه ارائه دهنده کمک های موردی نیست، گفت: برای تحقق ماموریت ها فعالیت بنیاد در دو بخش مستقل اقتصادی و توانمندسازی محرومان فعالیت می کند. هر آنچه که باعث درآمد پایدار بنیاد شود را انجام می دهیم. اجازه نمی دهیم بنیاد مرعوب سخنان مخالفان نظام شود، حرکت ما توسعه و تحقق ماموریت هاست. وقت و انرژی برای درگیر شدن با دیگران را نداریم.

 

دهقان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان همکار دولت برای محرومیت زدایی است، اظهار کرد: قلعه گنج یک مدل موفق برای استفاده از ظرفیت مردم و توسعه منطقه بود که باید آنرا توسعه دهیم. قلعه گنج چیزی کم ندارد از معادن گرفته تا نیروهای بسیار توانمند. چرا باید محروم باشد.

 

وی با تاکید بر این که بنیاد باید بستری برای ظهور و بروز ایده های جدیدی باشد تا بیناد را به سطوح بالاتر ارتقا دهد، اضافه کرد: سازمان بنیاد باید هوشمند باشد. به یاری حق یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهیم که دارای ایده و ریسک پذیر باشد. باید از فرصت ها به هنگام استفاده کنیم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: