صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 09
کد خبر: ۲۱۲۷۲۵

ادامه ممنوعیت فروش چارتری بلیت پرواز‌های قشم و کیش

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: ممنوعیت فروش بلیت چارتری کیش و قشم همچنان ادامه دارد و در این زمینه هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: رایزنی ها برای لغو ممنوعیت فروش بلیت چارتری بین وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری در خصوص لغو فروش ممنوعیت صورت گرفته اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

به گفته وی در حال حاضر ممنوعیت فروش بلیت چارتری تا بهمن ماه طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشور به تمامی شهرها از جمله کیش و قشم ادامه دارد و در این حوزه هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

او می‌گوید: همزمان با ممنوعیت فروش بلیت چارتری شاهد تثبیت قیمت‌ها در بلیت هواپیما هستیم و مدت زمان انتظار خرید بلیت کاهش یافته و خوشبختانه دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شده است.

یازرلو تاکید کرد: هر تصمیمی در خصوص لغو ممنوعیت فروش بلیت چارتری هواپیما در مسیر‌های مختلف از جمله کیش و قشم گرفته شود از طریق سازمان هواپیمایی کشور و سخنگوی این سازمان اعلام می‌شود، اما تاکنون هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

گفتنی است امروز در برخی از سایت ها اعلام شده بود که با پیگیری دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و پیگیری‌های مکرر شرکت هواپیمایی در جهت راه اندازی مجدد پروازهای چارتری در مسیرهای داخلی به ویژه مسیرهای منتهی به جزیره کیش و قشم و با مساعدت و همراهی وزیر راه و شهرسازی و همکاری ریاست سازمان هواپیمایی کشوری؛ محدودیت اعمال شده در این دو مسیر تا پایان بهمن ماه امسال لغو شد.

برابر ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری؛ با توجه به ورود به فصل کم ترافیک پروازی در مسیرهای داخلی و کاهش فشار تقاضا باهدف تقویت و توسعه گردشگری در کشور، مسیرهای منتهی به جزایر کیش و قشم به مسیرهای معاف از ممنوعیت برقراری پروازهای چارتری اضافه شدند./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما