صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۳۲
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 20
کد خبر: ۲۱۴۶۱۱

تنها شرط ستاره ناپولی برای ماندن

خویچا کواراتسخلیا و ایجنتش مطمئن امیدوار هستند که آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، به قولش عمل می‌کند و به زودی پیشنهاد خوبی برای تمدید قرارداد ارائه می‌دهد، زیرا دستمزد فعلی این بازیکن، چندان راضی‌کننده‌ نیست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ این وینگر گلزن که به عنوان بازیکنی ناشناخته به ناپولی پیوست، خیلی زود تبدیل به یک بازیکن کلیدی در ترکیب این تیم شد.

او در فصل قبل کمک بسیار بزرگی به قهرمانی ناپولی در سری آ کرد و این فصل نیز تاکنون در ۱۵ بازی تیمش ۳ گل و ۵ پاس گل ثبت کرده که با توجه به افت ناپولی نسبت به فصل قبل، آماری قابل قبول است.

با این حال قرارداد او با ناپولی با همان جزئیات اولیه است و دستمزد ۱.۴ میلیون یورویی او بدون تغییر مانده است. این قرارداد تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

ماموکا جوگلی، ایجنت این بازیکن، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آنها برای تمدید قرارداد منتظر دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی هستند.

 بولت پرسپولیسبه‌زودی مبلغ دستمزد خویچا بیشتر خواهد شد. دی‌لورنتیس مرد خوبی است، مردی که به قولش عمل می‌کند. او کارهای بسیار خوبی برای ما انجام داده است. واضح است که کوارا بازیکن سطح بالایی است و لیاقت بیشتری دارد. حقوق فعلی به نسبت به کارهای او برای این تیم بسیار کم است اما او به‌زودی به حقش می‌رسد.

خانواده او و خودش از شرایط راضی هستند. او از زمان آمدن به ناپولی بسیار پیشرفت کرده است، به نظر من او الان حتی بهتر از فصل گذشته است. کوارا می‌تواند در هر نقش تهاجمی‌ای بازی کند./ورزش سه

نظر شما