صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 22
کد خبر: ۲۱۴۸۷۴

هلاکت فرمانده تیپ معروف ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی از فرماندهان تیپ مشهور ارتش این رژیم اذعان کرد.

به گزارش راهبرد معاصر. با وجود سانسور شدید آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مقامات و رسانه‌های این رژیم، ارتش اسرائیل به هلاکت یکی از فرماندهان تیپ مطرح گولانی اذعان کرد. تیپ گولانی متشکل از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی است که مقامات این رژیم در پروپاگاندای رسانه‌ای خود مانور زیادی بر روی این تیپ می‌دهند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که یکی از نظامیان تیپ جفعاتی در جریان درگیری‌های زمینی در نوار غزه به شدت زخمی شده است.

 

این در حالیست که در تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از سوی نیروهای مقاومت فلسطین به ویژه نیروهای گردان‌های قسام مشخص است که تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در درگیری‌های زمینی در غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که این رژیم به صورت رسمی اعلام می‌کند.

 

پیش از این گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در دو نوبت پایگاه نظامی «رعیم» را موشک‌باران کردند.

 

گردان‌های قدس اعلام کرد که ۳ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در محله‌های «شیخ رضوان» و «نصر» با راکت‌های «تاندوم» و بمب‌های «فدایی» هدف قرار داده است./ مهر

نظر شما