صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 22
کد خبر: ۲۱۴۸۷۹

محاصره ۳ روزه بیمارستان اندونزی غزه

مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه با بیان اینکه ۸۰۰ هزار نفر در مناطق شمالی نوار غزه در شرایط بسیار سختی هستند، گفت که ۲۰۰ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف نوار غزه شهید شدند.

به گزارش راهبرد معاصر. مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیدند.

 

«اسماعیل الثوابته» در ادامه افزود که بیمارستان اندونزی در شمال نوار غزه از سه روز گذشته تا کنون تحت محاصره نظامیان اشغالگر قرار دارد.

 

وی تأکید کرد که بیش از ۸۰۰ هزار نفر در مناطق شمالی نوار غزه اوضاع بسیار سختی را سپری می‌کنند.

 

الثوابته با اشاره به توافق آتش‌بس چهار روزه در نوار غزه گفت که آتش بس به توقف کشتارها و کمک رسانی به نوار کمک خواهد کرد.

 

این اظهارات در حالی است که سازمان دفاع مدنی در نوار غزه اعلام کرد در حملات هوایی سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به ۱۰ خانه مسکونی در منطقه الشجاعیه در شرق غزه ۳۰ نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

 

به گفته منابع محلی، شب گذشته نیز در حملات هوایی رژیم اشغالگر به خانه‌های مسکونی در مرکز نوار غزه، ۴۱ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مفقود شدند.

 

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هم ۹ نفر از جمله چند کودک شهید شدند./ مهر

نظر شما