صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۱۹
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۴۱۷

وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی خواهد رفت

وزیر خارجه آمریکا برای چهارمین بار به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد تا درخصوص اسرای آمریکایی اطلاعات بدست بیاورد.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند انتظار می‌رود آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در روز‌های آینده وارد اراضی اشغالی شود.

 

جروزالم پست امروز یکشنبه پس از اعلام سفر بلینکن به اراضی اشغالی اعلام کرد این چهارمین سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی پس از ۷ اکتبر خواهد بود.

 

با آزادی دور دوم گروگان ها، مقامات ارشد دولت بایدن از اینکه تاکنون هیچ اسیر آمریکایی به عنوان بخشی از توافق آزاد نشده اند، ابراز ناامیدی کردند. مقامات ارشد دولت بایدن به شبکه NBC گفتند که هنوز امیدوارند که حداقل سه شهروند آمریکایی ظرف دو روز آینده آزاد شوند.

 

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در خصوص سفر دیپلمات ارشد آمریکا به اراضی اشغالی گفت که سفر بلینکن از تل‌آویو حاوی پیام اعلام حمایت و همبستگی از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

بلینکن در سه سفر پیشین خود به رژیم صهیونیستی اعلام کرد نه به عنوان وزیر خارجه آمریکا بلکه به عنوان یک صهیونیست به اراضی اشغالی سفر می‌کند. او همچنین تایید کرد آمریکا از حمله اقدامات این رژیم حمایت می‌کند. واشنگتن همچنین از ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی هیچ مضایقه‌ای نکرده و صهیونیست‌ها با بمب‌های آمریکایی زنان و کودکان غزه را شهید کردند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما