صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۱۲
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 26
کد خبر: ۲۱۵۴۹۱

مورایس: نمی‌توانم تصمیم AFC را قبول کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تصمیمی که AFC گرفت و موجب کسر امتیاز از ما در لیگ قهرمانان شد را متوجه نمی‌شوم. معتقدم عدالت برای تمامی تیم‌ها باید یکسالن باشد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی مقابل نیروی هوایی عراق در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سخت است که بخواهیم درباره مسابقه‌ای حرف بزنیم که هنوز شروع نشده است.

وی افزود:خیلی چیزها می‌شود گفت و خیلی کارها می‌شود کرد، ولی بهتر است در زمین حرف‌مان را بزنیم. راجع به بازی، فردا بهتر می‌توانیم صحبت کنیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: سه امتیازی که از ما کم کردند را متوجه نمی‌شوم یا نمی‌توانم قبول کنم. این خوب نبود که AFC سه امتیاز از تیم ما کم کرد و بعد سه بازی خارج از خانه داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان قابل احترامی است اما به نظر من باید دلیل روشن‌تری برای این تصمیم‌شان می‌آوردند. به نظرم به عدالت افتخار کنیم و قوانین برای هر دو طرف مساوی باشد. فردا هم در ایران بازی می‌کنیم، بازی در ایران خیلی مهم است

وی تاکید کرد: فوتبال ورزشی است که آدم‌ها و روابطشان را به هم وصل کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برای تصمیماتی که می‌گیرد به این ارزش‌ها فکر کند و احترام بگذارد.

سرمربی سپاهان گفت: می‌خواهم بدانم آیا مشکلی بین دو کشور وجود دارد؟ فکر نمی‌کنم مشکلی بین دو کشور باشد چون پرسپولیس اکنون در عربستان است و فردا بازی دارند پس مشکلی بین دو کشور نیست.

وی در خصوص سفر هواداران سپاهان از اصفهان به تهران برای تماشای بازی، گفت: راحت نیست مردم این همه مسیر را طی کنند و بعد به شهرشان برگردند. یکی از اهداف کنفدراسیون فوتبال آسیا این است که ورزشگاه‌ها پر باشد اما این حکم برخلاف این مساله است. اینجا خانه استقلال و پرسپولیس است و نساجی هم در آسیا اینجا میزبان است. حالا دیگر خانه ما هم است و همه ما ایرانی هستیم. برای یحیی گل محمدی برای دیدار فردا آرزوی موفقیت دارم چون نماینده ایران هستند. تیم‌های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا کیفیت می‌دهند. همانطور که ایران تیم با شخصیتی است، باشگاه‌های ایرانی هم به همین صورت هستند.

مورایس، گفت: به خاطر این‌که آن سه امتیاز را به الاتحاد دادند، این حساسیت در دیدار سپاهان و نیروی هوایی به وجود آمد. این فوتبال است و باید سعی کنیم از آن لذت ببریم و حساسیتی را در این بازی نمی‌بینیم.

مورایس درباره داشتن بازیکنان باکیفیت متعدد در تیمش، عنوان کرد: مهم‌ترین حس برای یک مربی این است که تیمش بتواند بازی کند. تیم بودن خیلی مهم است و نمی‌خواهم بحث انفرادی شود. همه کیفیت‌ها جمع می‌شود و یک تیم درست می‌شود. اگر بازیکنی در این بازی نتواند بازی کند، مطمئن باشید در بازی‌های بعد فرصت نشان دادن خودش را پیدا می‌کند.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه شب و از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پذیرای نیروی هوایی عراق است. این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما