صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 27
کد خبر: ۲۱۵۵۹۱

"مترو پرند" پنجشنبه افتتاح نمی‌شود

روابط عمومی شرکت متروی تهران و حومه در مورد خبر زمان افتتاح مترو پرند اعلام کرد: آنچه بیان شد لزوما به معنای بهره‌برداری از مترو پرند در روز پنجشنبه این هفته نیست و باید با دستگاه‌های اجرایی دیگر هم هماهنگی نهایی صورت پذیرد.

به گزارش راهبرد معاصر، مهندس محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیح خبر منتشره از سوی خبرگزاری‌ها مبنی بر افتتاح ایستگاه مترو پرند در روز پنجشنبه هفته جاری و توضیحات خود پیرامون آخرین وضعیت این پروژه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه در جلسه صبح روز یکشنبه 5 آذر ماه خطاب به اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران عنوان کردم، این بود که آمادگی بهره‌برداری از ایستگاه مترو پرند حتی برای پنجشنبه هفته جاری هم وجود دارد و مقدمات و پیش‌نیازهای افتتاح پروژه تکمیل شده است.

 

وی افزود: منتهی برگزاری مراسم بهره‌برداری از این ایستگاه و 19 کیلومتر مسیر ریلی احداث شده مستلزم انجام برخی هماهنگی‌های نهایی است و درصدد هستیم بهترین زمان ممکن را با توجه به جمیع جهات برای افتتاح این پروژه که 18 سال از تاریخ شروع مطالعات آن می‌گذرد، تعیین کنیم.

 

هرمزی یادآور شد: در واقع آنچه بیان شد، لزوما به معنای بهره‌برداری از مترو پرند در روز پنجشنبه این هفته نیست و باید با دستگاه‌های اجرایی دیگر هم هماهنگی نهایی صورت پذیرد.

 

به گزارش تسنیم، معاون حمل و نقل شهرداری تهران روز یکشنبه در صحن علنی از افتتاح ایستگاه مترو پرند در پنجشنبه هفته جاری خبر داده بود./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: