صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۴۵
  • سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲
  • Tuesday 28 November 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۸۵۳

نوسازی و بازسازی هزار دستگاه ماشین‌آلات راهداری

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نوسازی و بازسازی ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با آغاز طرح زمستانی در کشور شاهد آماده باش نیروهای سازمان راهداری هستیم که در حال حاضر در تمامی محورهای کشور از جمله محورهای شمالی و کوهستانی و نقاط حادثه خیز حضور دارند و مجهز به با ماشین آلات و مصالح مورد نیاز از جمله شن و ماسه هستند.

طبق اعلام امانی رئیس سازمان راهداری، نوسازی و توسعه ناوگان مسافری جاده ای با اعتبار ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان انجام شده است و نوسازی و بازسازی ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است‌ .

امانی اظهار کرد: روزانه ۱۰ هزار خدمت به مردم ارائه می شود و جابه‌جایی ۱۲۸ میلیون مسافر طی سال گذشته انجام شده است، همچنین در ۶ ماه نخست امسال به میزان عملکرد سال گذشته، عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی انجام شده است.

براساس این گزارش اقدامات خوبی برای نوسازی ناوگان راهداری کشور صورت گرفته و امسال مصوبه‌ای در قانون بودجه دیده شد که چهار هزار دستگاه ماشین آلات راهداری با عمر کمتر از پنج سال به کشور وارد شود.

این مهم باید به تصویب هیئت وزیران برسد که تاکنون در کمیته‌های زیربنایی، صنعت و محیط زیست مطرح و با واردات دو هزار و ۷۰۰ دستگاه موافقت شد و باید برای انجام نهایی کار در هیئت وزیران نیز تصویب و ابلاغ شود که با تحقق این مهم ۱۰ تا ۱۵ سال آینده دغدغه‌ای در خصوص ناوگان راهداری کشور وجود ندارد./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: