صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۷۰۲

درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ درباره استقلال

باشگاه پرسپولیس منتظر است نتیجه شکایت این تیم از استقلال به خاطر عبور از سقف قرارداد مشخص شود و به نظر بی‌میل نیست نتیجه این پرونده پیش از دربی مشخص شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بارها و بارها به کمیته انضباطی به خاطر تاخیر در صدور رای مربوط به پرونده استقلال کنایه زده است و حالا هم رضا درویش از پیگیری این شکایت از سوی واحد حقوقی باشگاه حرف می‌زند.

 

درویش در پاسخ به این سوال که آیا رای مربوط به این پرونده بعد از دربی اعلام می‌شود؟ گفت: اینکه رای قرار است بعد دربی اعلام شود را من نمی‌دانم. باشگاه از مجاری قانونی در حال پیگیری است.

 

برخی می‌گویند کمیته انضباطی منتظر است ابتدا رای کمیته استیناف در مورد درخواست باشگاه سپاهان و پرسپولیس مشخص شود. اگر کمیته استیناف رای به بازگشت امتیازات این دو تیم دهد آنوقت کسر امتیاز از استقلال توسط کمیته انضباطی بی‌معنی خواهد بود چون در همه پرونده‌ها تخلف مشترک است.

 

در حالی باشگاه پرسپولیس از باشگاه استقلال شکایت کرده که آبی‌ها می‌گویند به خاطر رعایت سقف قرارداد از قراردادها کم کرده اند و در این شرایط عبور از سقف قرارداد بی معنی است./ خبرورزشی

مطالب مرتبط
نظر شما