صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۷۱۸

هلاکت ۷۵ نظامی اسرائیلی طی ۲۴ ساعت گذشته

یک کارشناس صهیونیست ضمن اعلام ارزیابی خود از تلفات ارتش اسرائیل گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته دست‌کم ۷۵ نظامی ارتش اسرائیل کشته شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر. برهام مائیر کارشناس مسائل نظامی اسرائیل در شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ابراز داشت: ما باید اعتراف کنیم که حماس پیروز شده است و ادامه روند غرور ارتش، باعث سقوط بیشتر ارتش اسرائیل می‌شود.

 

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی اسرائیل منهدم شده و اگر اینگونه فرض کنیم که در هر خودرو ۳ نظامی حضور داشته، تعداد تلفات اسرائیل در شبانه روز بالغ بر ۷۵ نفر می‌شود و این تلفاتی است که اسرائیل در تاریخ خود با آن مواجه نشده است.

 

سانسور گسترده نظامی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی صدای بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اسرائیلی را نیز در آورده و آنها به صورت تلویحی نسبت به حجم بالای بزرگنمایی‌ها و دروغ پردازی‌های بیانیه‌های رسمی و رسانه‌های اسرائیل انتقاد می‌کنند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش گزارش داد که در درگیری‌های دیروز بین نیروهای ارتش و گروه‌های مقاومت سه نظامی اسرائیل به هلاکت رسیده و یک نفر زخمی شده که حال وی وخیم است.

 

این در حالی است که گروه‌های مقاومت دیروز طی بیانیه‌هایی از هلاکت ۶۰ نظامی اسرائیلی در یک تجمع آن‌ها و ده کشته اسرائیلی در یک حمله دیگر خبر دادند./ مهر

نظر شما