صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 04
کد خبر: ۲۱۶۸۲۰

درگیری بین اراذل و اوباش حصارک کرج/ اخلال در نظم و تخریب اموال مردم

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از درگیری بین اراذل و اوباش حصارک کرج و اخلال متهمان در نظم و تخریب اموال مردم خبر داد و گفت: با سرعت عمل و اقتدار مأموران کلانتری۱۶حصارک، ۵تن از عاملان اصلی نزاع و درگیری و اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار داشت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین چند تن از اراذل و اوباش با سلاح سرد، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۶ حصارک پایین برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد ۵ نفر از اوباش سطح یک منطقه حصارک با یکدیگر درگیر و با قدرت‌نمایی با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی وتخریب اموال خصوصی مردم شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطر نشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در همان تحقیقات ابتدایی عوامل نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: با حضور به موقع و واکنش سریع مأموران انتظامی آرامش در این محله برقرار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با اشاره به معرفی عاملان نزاع و درگیری به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: