صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۶۸۹۱

حملات هوایی شدید صهیونیست‌ها به جنوب نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از حملات هوایی شدید ارتش رژیم موقت صهیونیستی به مناطق شمالی «خان یونس» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از حملات هوایی شدید ارتش رژیم موقت صهیونیستی به مناطق شمالی «خان یونس» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 

شبکه «الجزیره» گزارش داد که جنگنده‌ها، توپخانه و پیاده‌نظام ارتش صهیونیستی حملات شدیدی را به تمام مناطق خان‌یونس انجام می‌دهند.

 

«اشرف ابوعمره» خبرنگار محلی در غزه به الجزیره گفت: «درگیری‌های شدیدی (بین صهیونیست‌ها و مقاومت) روی زمین در جنوب دیرالبلح رخ داده است».

 

شبکه «المیادین» نیز خبر داد که حملات وحشیانه و بی‌وقفه صهیونیست‌ها مناطق مختلف نوار غزه از جمله محله‌های «الشجاعیه»، «الزیتون» و «التفاح» در شهر غزه، میدان العمری در «جبالیا» و اردوگاه «المغازی» در مرکز این باریکه را هدف قرار می‌دهد.

 

پیش از این، شرکت ارتباطات فلسطین خبر داده بود که تمامی خدمات ارتباطی و اینترنت در نوار غزه به دلیل قطع شدن مسیرهای اصلی، به طور کامل قطع شده است.

 

خان یونس از روز جمعه گذشته هدف حملات شدید هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و در همین ارتباط سخنگوی یونیسف اعلام کرد که جنوب غزه در معرض شدیدترین بمباران قرار دارد و منجر به تلفات سنگین در میان کودکان شده است./ فارس

نظر شما