صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۴
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۵۴

ممبینی: هرچه کادرفنی تیم ملی خواسته اجرایی شده است

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: خدا را شکر ما تمام فیفا دی ها را بسته ایم و آنچه کادرفنی از فدراسیون خواسته اجرایی شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هدایت الله ممبینی قبل از آغاز مسابقه دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی باشد و دیشب هم نساجی و سپاهان خوب بازی کردند و امیدوارم سپاهان و پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و جایگاه فوتبال ایران را در آسیا همچنان محکم نگه دارند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی در فاصله 40 روز تا جام ملت های آسیا گفت: خدا را شکر ما تمام فیفا دی‌ها را بسته ایم و خیلی خوب کار کرده اند. آنچه کادرفنی از فدراسیون خواسته اجرایی شده است و 11 دی ماه تیم ملی به اردو می آید و 18 دی هم به قطر سفر می‌کنیم، روز 19 دی پشت درهای بسته با اندونزی بازی می کنیم. اگر بتوانیم در اردوی تیم ملی که در فیفا دی هست تیم ملی آزاد باشد بازی می کنیم و برنامه جدیدی باشد اعلام خواهد شد.

وی در مورد مشکلات کلیوی قلعه نویی گفت: او در حال استراحت است و همه ارکان فدراسیون با ایشان در تماس هستند و ان اشالله سلامتی شان را به دست بیاورند و به کارشان ادامه بدهند و زودتر برگردند.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد میزبانی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: اگر خدا کمک کند سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبانی کند و میزبانی با حضور تماشاگران این باعث افتخار فوتبال ماست.

وی در مورد مورد کمک داور ویدئویی گفت: اجازه بدهید بحث‌های وی ای آر را باز نکنیم و این مساله پیگیری می‌شود، به موقعش در موردش صحبت می‌کنیم ولی اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا این تجهیزات را اجاره کرده با یک شرکت قرارداد بسته و آن شرکت برای لیگ قهرمانان آسیا است، حمایت می‌کنیم./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما