صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۷۹۹

واکنش ها به شکست سنگین منچستر یونایتد مقابل بورنموث

شکست سنگین منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل بورنموث واکنش تند خبرنگاران انگلیسی را به همراه داشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ یازدهمین شکست منچستر یونایتد در این فصل با فاجعه در اولدترافورد مقابل بورنموث رقم خورد. جایی که شاگردان تن‌هاگ با اشتباهات فاحش خط دفاعی و ضعف شدید در فاز تهاجمی،‌ 3 بر صفر تحقیر شدند تا پیش از دیدار هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن، انتقادات رسانه‌ها به اوج برسد.

جیمی جکسون در گاردین باخت منچستر یونایتد را یک «شرمساری بزرگ» خواند و جیمی دانکر در تلگراف نوشت: این شکست شوکه‌کننده، شرم‌آور و فاجعه‌بار بود.

 

این خبرنگار از بی‌اعتماد شدن هواداران به تیم منچستر یونایتد نوشت و مدعی شد که تن‌هاگ چهره یک فرد طلسم شده را در پایان بازی به خود گرفته بود.

سایمون مولوک در واکنش به باخت منچستر یونایتد به اتفاقات حاشیه‌ای نشست تن‌هاگ که منجر به اخراج 4 رسانه شد، واکنش نشان داد و با کنایه نوشت: اریک تن هاگ نمی‌خواهد در چند روز آینده روزنامه بخرد یا نوشته‌های آنلاین را بخواند. خواندن آنها بسیار دردناک خواهد بود.

منچستر یونایتد در 23 بازی انجام شده در این فصل 11 بار باخته؛ چیزی در حدود 50 درصد و این احتمال وجود دارد که از رقابت‌های اروپایی نیز حذف شود.

 

آنها سه‌شنبه میزبان بایرن مونیخی هستند که شب گذشته مقابل اینتراخت تحقیر شد و به گفته توخل با توپی پر وارد اولدترافورد خواهند شد.

منچستر یونایتد در گروه A مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و کپنهاگن و گالاتاسرای با 5 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: