صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۲۲
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 12
کد خبر: ۲۱۸۱۲۸

افشاگری حمید درخشان از حضور تتلو در پرسپولیس پس از ۸ سال

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس درباره حضور امیر تتلو در تمرین این تیم صحبت کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو هفته گذشته توسط پلیس ترکیه دیپورت و به پلیس مرزی ایران تحویل داده شد. تتلو که سالها در ترکیه زندگی می کرد و بارها علیه مقامات کشور و حتی چهره های مطرح کشور صحبت کرده بود توسط پلیس دستگیر و به زندان منتقل شده است.

 

تتلو در زمانی که در این حضور داشت یکی از طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس بود و حتی در زمان مربیگری حمید درخشان در این تیم، به تمرین سرخپوشان رفت و خواستار بازی در این تیم بود. درخشان درباره اینکه تتلو تصمیم داشت در پرسپولیس بازی کند گفت: بله آمده بود تست بدهد و ما عذرخواهی کردیم و گفتیم نمی‌توانیم از شما تست بگیریم. چون زمان تست‌گیری ما نبود و در کوران مسابقات بودیم. نیم‌ساعتی آمد و از او پذیرایی کردند و رفت. من اصلا او را ندیدم و یک لحظه سلام و علیک کردیم و ارتباط و صحبت خاصی با او نداشتم. اصلا هم وارد تمرین ما نشد و با لباس شخصی آمد و با همان رفت.

 

او همچنین درباره رفاقت پیام صادقیان با تتلو گفت: صنف آن‌ها باهم فرق داشت. صادقیان ورزشکار بود و تتلو هنرمند. این‌ها باهم تناقض داشت و اصلا نمی‌توانستند باهم ارتباط داشته باشند./ خبرآنلاین

نظر شما