صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 08
کد خبر: ۲۱۸۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
احتکار و قاچاق دارو

بازداشت شبنم نعمت زاده دختر وزیر صنعت اسبق + عکس

شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صنعت به اتهام احتکار دارو با قرار بازداشت موقت راهی زندان اوین شد.

به گزارش راهبرد معاصر، شبنم نعمت زاده دختر محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صنعت که سال گذشته خبر کشف انبار داروی متعلق به او در استان البرز منتشر شده بود، با قرار موقت بازداشت و به زندان اولین رفت. به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی شبنم نعمت زاده دو پرونده جرم در دستگاه قضایی دارد که یکی مربوط به احتکار دارو و دیگری مربوط به قاچاق دارو است.

 

 

 

بازداشت شبنم نعمت زاده به اتهام قاچاق دارو

رایگانی اعلام کرده که پرونده احتکار داروهای شبنم نعمت زاده به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و اکثر این داروها تاریخ مصرف گذشته بودند و حکم به امحای آنها داده شد و با هزینه نعمت زاده معدوم شدند و پرونده بسته شد. اما پرونده دوم مربوط به قاچاق دارو توسط دختر نعمت زاده است و ارزش آن 5 میلیارد تومان اعلام شده که مفتوح است و برای این پروند قرار بازداشت موقت صادر شده و هفته آینده دادگاه آن برگزار می شود.

 

دادگاه پرونده 5 میلیاردی شبنم نعمت زاده دوشنبه 25 شهریور 98 در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی با ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار می شود و حکم شبنم نعمت زاده در آن مشخص خواهد شد.

 

 

ماجرای تخریب ویلای دختر نعمت زاده

چندی پیش نیز خبر تخریب ویلای غیرقانونی دختر نعمت زاده در لواسان منتشر شده تا برای چندمین بار نام او به عنوان تخلف و جرم رسانه ای شود.

 

این چندمین آقا زاده ای است که با انتصاب رئیسی بر قوه قضائیه پایش به دادگاه باز می شود و گویا او در برخورد با فساد جدی است و دیگر قرار نیست پرونده مقامات و آقازاده ها آنقدر در قوه قضائیه خاک بخورد تا فراموش شود.

 

 

محمدرضا نعمت زاده کیست؟

محمد رضا نعمت زاده که از او به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه داران در حوزه پتروشیمی یاد می کنند از ابتدای انقلاب چندین دوره تصدی سمت وزارت را دارد و امروز به گفته برخی رسانه ها دارای ثروت هزار میلیاردی است.

 

او که رئیس ستاد روحانی در دور اول انتخاب او بود پس از پیروزی روحانی به عنوان وزیر صنعت معرفی شد و برای یک دوره 4 ساله این سمت را داشت و اما روحانی برای دولت دوم خود او را معرفی نکرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
فرهنگی
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
انتظار مردم در صحنه اینست که قوه قضاییه باید غارت گران مفسد را به اشدمجازات برساندچشم پوشی باعث تضعیف نظام و خدشه دارشدن راه شهیدان واهداف متعالی آنان وهمچنین دور از عدالت اجتماعیست مردم امروز تشنه عدالت اجتماعی و منتظر منجی عالم بشریت هستند به امید آن روز
هدا
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
خودشوخانوم زاده میدونه دوذنابکارخجالت بکش
کامران
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
چرا وقتی داخل دادگاه می شوند چادر سر می کنند؟ یعنی می خواهند بگویند ما مومن و مسلمان هستیم ؟؟؟
فقط بخاطر سوء استفاده از چادر در دادگاه اگر اعدامش کنند کافی است.
ببینید که قبل از دستگیری چه پوششی داشته است!
سعید
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
با سلام خدا جای حق نشسته است و در عدالت خدا فقیر و غنی ندارد همه در یک لبه تیغ راه میرویم میخواهد نعمت زاده ها باشن و خواه من و شمایی که فقط شنیدیم وروز به روز تورم سفر های ما را کوچک تر کرد خدا قوت بده به ااقی رئیسی
عرب
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
خدالعنتشون کنه ه حق این ماه حسین مردم یک کیلو گوشت برا بچهاشون به زور میخرن اونوقت این نامردها اینجور ثروتهایی حرام ازمال مردم لیچاره بهم میزنن امیدوارم که سرطان به جونشون بشه دراین دنیا. اتش براشون بشه دران دنیا
فهیمه
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
امیدوارم کسانی که به ملت ایران خیانت می کنند هم در این دنیا و در اون دنیا به سزای عملشان برسند از خدابی خبرهای سودجو و پولپرست
ناشناس
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
بلد نبوده طوری دزدی کنه که مو لادرزش نره امتحان پس داده دیگه نمره قلولیه خودشو خانمزادش. پایین بوده