صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۳۷
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 15
کد خبر: ۲۱۸۶۰۹

ادای احترام گوش شکسته‌ها به قهرمان وطن/ اهدای مدال طلای کشتی ارتش‌های جهان به شهید گمنام + تصاویر

روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی در ساری، با حضور یک میهمان ویژه و خاص، ماندگار شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ انتقال پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام و خوشنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، توسط جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی، مسئولان سیاسی و نظامی در سالن ورزشی «سید رسول حسینی» ساری تشییع شد.

پیکر پاک این شهید علاوه بر ایجاد فضای عرفانی ومعنوی پیش از بازی‌های عصر جمعه، کشتی گیران و نسل طلایی آینده کشتی کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

پیکرپاک این شهید که در ایام فاطمیه و در فاصله دو روز مانده به شهادت حضرت زهرا (س) در شهر‌های مختلف مازندران تشییع شده بود، دراین رویداد مهم مسابقاتی نیز علاوه بر استقبال جامعه ورزشی استان و کشور، ادای احترام و حق شناسی به قهرمانان ملی در دفاع از وطن نیز بوده است.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در ساری نیز به یاد ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران و برادران شهید عبوری در سالن سید رسول حسینی شهر ساری در حال برگزاری است.

در این مراسم مهدی ویسی مدال طلای کشتی آزاد مسابقات نظامیان جهان در سال ۲۰۲۳ که در کشور باکو بدست آورده بود را به این شهید گمنام تقدیم کرد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور از روز چهارشنبه در شهر ساری شروع شد و جمعه شب با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد./ ایسنا

نظر شما