صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۱۷
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 10
کد خبر: ۲۱۹۱۲

سردار پاپکور در زاهدان: اعتماد متقابل میان سپاه و طوایف برقرار است

فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در جمع عزاداران حسینی زاهدان، از برقراری اعتماد متقابل میان سپاه و طوایف مستقر در منطقه سخن به میان آورده و اظهار داشته تا این مدافعین وطن هستند, دشمن نمی تواند به مملکت آسیبی برساند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه روزهاست که به منطقه شرق کشور سفر کرده و مراسم عزاداری سیدالشهدا را در زاهدان سپری نموده است. سردار پاکپور در این سفر با سران اقوام و طوایف منطقه دیدار کرده و از برقرار اعتماد میان طوایف و سپاه سخن گفته است.

 

وی در جمع فرماندهان دستورات لازم را برای هرچه بهتر برقرار شدن امنیت مراسم‌ تاسوعا و عاشورای حسینی ابلاغ کرد و همه نیروهای امنیتی را به حفظ هوشیاری و آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه عوامل مخل امنیت توصیه کرد.

 

سردار پاکپور امروز نیز به همراه سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در جوار گلزار شهدای زاهدان در مراسم عاشورای حسینی حضور یافته و در حاشیه مراسم با سران طوایف و بزرگان شهر زاهدان دیدار کرد و گفت: وحدت و اتحاد مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان و همچنین سران طوایف این منطقه همواره زبانزد خاص و عام بوده است.

 

سردار پاکپور تاکید کرد: دشمن هر تلاشی را انجام دهد نمی‌تواند اعتماد سپاه به طوایف و اعتماد طوایف به سپاه را خدشه‌دار کند زیرا در این راه شهدای زیادی از جمله سردار شوشتری را تقدیم کرده‌ایم که جان خود را فدای وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان کرده‌اند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: تا این مدافعان وطن هستند هیچ کس نمی‌تواند هیچ ضربه‌ای به کشور وارد کند زیرا که ما از مرزها دفاع می کنیم تامردم شهرهایمان با آرامش زندگی کنند.

نظر شما